Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Wszystkie produkty oferowane przez sklep internetowy QLS objęte są dwuletnia gwarancją. Wszelkie roszczenia należy kierować do gwaranta wskazanego w karcie gwarancyjnej, którym jest sklep QLS.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji – gwarancji.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Każdemu klientowi, który dokona zakupu w sklepie internetowym sklep QLS, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty zakupu podanej na paragonie. Aby skutecznie odstąpić od umowy, należy we wskazanym terminie wysłać do przedsiębiorcy stosowne pisemne oświadczenie. Towar w stanie niezmienionym (z oryginalnym opakowaniem) należy odesłać w terminie do 14 dni na adres Trato Sp. z o.o., ul. ul. Dąbrowskiego, 25A , 65-021 ZIELONA GÓRA  wraz z formularzem zwrotu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, sprzedający zobowiązuje się do dokonania zwrotu środków na konto wskazane przez klienta w formularzu zwrotnym lub przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

REKLAMACJA

Niezależnie od możliwości zwrotu każdemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru wadliwego z tytułu niezgodności towaru z opisem. W przypadku stwierdzenia wady należy odesłać produkt wraz z paragonem na adres Trato Sp. z o.o., ul. ul. Dąbrowskiego, 25A , 65-021 ZIELONA GÓRA. Do przesyłki należy dołączyć formularz reklamacyjny. Sprzedający ma obowiązek przyjąć i rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych. Wraz z pisemnym oświadczeniem należy odesłać wadliwy towar. Koszt przesyłki pokrywa sprzedawca. Klient, w ramach reklamacji, ma prawo do naprawy lub wymiany wadliwego produktu. Jeżeli nie jest to możliwe lub wymaga nadmiernych kosztów ze strony sprzedającego możliwe jest dokonanie zwrotu środków za zakupiony towar  na konto wskazane przez klienta lub przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie wysłana drogą elektroniczną do klienta.

Aby uzyskać więcej informacji na temat reklamacji należy skontaktować się z biurem obsługi klienta: 732250263.*

 

 

* Stawka zgodna z taryfą operatora.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies to be used. For information on cookies and how you can disable them visit our Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl