MIERNIK TESTER GRUBOŚCI LAKIERU CZUJNIK + GRATIS

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: $14.30 14.30
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: AUTO-MAG
Kod produktu: 2010000016176

Opis

  • AUTO-LAK-TEST bit 3003 służy do nieniszczącego pomiaru grubości powłoki lakierowej z dokładnością do 25 mikronów, oraz szybkiego i precyzyjnego sprawdzania, czy pojazd jest po wypadku .
  • Służy do wykrywania niewidocznych gołym okiem grubości powłok lakierowych na pojazdach samochodowych z blachy stalowej i stalowej ocynkowanej.
  • Pozawala stwierdzić, czy pod pięknym lakierem nie kryje się auto po poważnym wypadku.
  • Tester nie rysuje lakieru i nie pozostawia czarnych kółek na jasnych i ciemnych lakierach.
  • W urządzeniach pomiarowych zostały wykorzystane najwyższej jakości magnesy, które nie wymagają zabezpieczenia w postaci miękkiej podkładki, co zostało stwierdzone przez ekspertów gazety AUTO ŚWIAT.
  • Dokładność i precyzja pomiaru testerów została sprawdzona i opisana przez ekspertów gazety AUTO-ŚWIAT w numerze 14.04.2008 | Artykuł z wydania 4/08 str. 28 | Autor: AJ
  • Eksperci przy sprawdzaniu testerów AUTO-LAK-TEST byli zaskoczeni, że dokładność pomiaru naszych testerów jest porównywalna z testerami elektronicznymi .
  • Do produkcji AUTO-LAK-TEST Bit 3003 użyto wysokiej jakości materiałów, które zapewniają długoletnią powtarzalność pomiaru bez kalibrowania.
  • Urządzenie nie wymagają zasilania, kalibrowania i można używać przez wiele lat.

Jak to działa?

  • Pomiar grubości lakieru i szpachli polega na dotykaniu końcówką testera z magnesem powierzchni badanej (powierzchnia musi być czysta i bez kurzu).
  • Ruchem jednostajnym (nie szybko) odciągamy tester, aż do momentu kiedy magnes oderwie się od powierzchni badanej. W czasie tej czynności wysuwa się kolorowa skala. *Grubość powłoki lakierowej odczytujemy w mikronach z dokładnością do 25 mikronów. Wynikiem pomiaru jest najwyższe wskazanie na skali testera i tym także momencie następuje automatycznie chowanie się skali.

Poszczególne kolory na skali oznaczają:

  • Kolor niebieski - powłoka o grubości od 0,0 do 100 mikronów – cienka powłoka lakierowa (lakier położony bez podkładu lub wielokrotnie polerowany)
  • Kolor zielony - powłoka o grubości od 100 do 200 mikronów dla lakierów oryginalnych. Uwaga ; w nowszych modelach samochodów , grubość 180 mikronów może świadczyć o cienkiej warstwie drugiego lakieru .
  • Kolor żółty - powłoka o grubości od 200 do 300 mikronów - po naprawach lakierniczych (''drugi lakier'').
  • Kolor czerwony - powłoka o grubości od 300 do 520 mikronów – powierzchnia po naprawach blacharskich + drugi lakier .
  • Kolor czarny - powłoka o grubości od 520 do 750 mikronów – powierzchnia szpachlowana i lakierowana (ilość szpachli około 0,5 mm).

Dzięki testerowi sprawdzisz:

  • Oryginalność lakieru (grubość lakieru oryginalnego od 100 do 200 mikronów)
  • Grubość lakieru (pomiar z dokładnością 25 mikronów)
  • Grubość szpachli
  • Miejsca po naprawach blacharskich
  • Pole numerowe nadwozia
  • Prawdomówność sprzedającego auto

Najczęściej szpachlowanymi miejscami są:

  • krawędzie błotników i drzwi
  • podszybia przód i tył
  • dach nad drzwiami i szybami
  • miejsca przy reflektorach
  • krawędzie maski i bagażnika
  • podłoga bagażnika i słupki drzwi
  • miejsca przy zderzakach i amortyzatorach

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl