Reklamacje i zwroty

GWARANCJA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Wszystkie produkty oferowane przez sklep internetowy QLS objęte są dwuletnia gwarancją.

W celu odesłania towaru w ramach reklamacji lub odstąpienia od umowy, prosimy o odesłanie towaru na nasz adres:

Delikta sp. z o.o., ul. Zimna 3 , 65-707 ZIELONA GÓRA 

Do przesyłki prosimy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz, który można pobrać tutaj: Formularz reklamacji. Po otrzymaniu przesyłki zastosujemy się do Państwa oczekiwań.

REKLAMACJA

Zobowiązujemy się dostarczyć zakupioną rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 

W przypadku reklamacji uszkodzonego towaru prosimy o odesłanie paczki wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem, który można pobrać tutaj: Formularz reklamacji

Towar w stanie niezmienionym należy odesłać, wraz z wypełnionym formularzem w terminie do 14 dni. 

Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, sprzedający zobowiązuje się do dokonania zwrotu środków na konto wskazane przez klienta w formularzu zwrotnym bądź wymiany towaru na nowy. 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 

W przypadku reklamacji towaru, koszt odesłania Towaru ponosi Sprzedawca.

ZWROTY

Każdemu klientowi, który zawrze umowę kupna-sprzedaży przez internet, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych. 

Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

W przypadku, gdy towar nie został wysłany, Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@qls.pl lub  deliktaallegro@gmail.com  . Przesyłkę należy nadać na adres przedsiębiorstwa podany powyżej. 

Aby skutecznie odstąpić od umowy i dokonać zwrotu otrzymanego towaru, prosimy o odesłanie towaru wraz z paragonem i wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu towaru. Formularz można pobrać tutaj: Formularz reklamacji

Towar w stanie niezmienionym należy odesłać, wraz z wypełnionym formularzem w terminie do 30 dni. Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, sprzedający zobowiązuje się do dokonania zwrotu środków na konto wskazane przez klienta w formularzu zwrotnym. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl